Intrebari frecvente

Am posibilitatea sa vad listele pe internet?
Cu ajutorul avizierului virtual aveti o multitudine de posibilitati:

  • vizualizarea liste lor de intretinere;
  • vizualizarea platilor si a modului in care au fost repartizate;
  • vizualizarea documentele asociatiei;
  • introducerea si consultarea indecsilor de contoare;
  • istoricul operaţiunilor făcute de fiecare utilizator;
  • plata cu cardul de credit a intretinerii;
  • pagină de discutii pentru locatari, etc.

Ce procedura urmati in eventualitatea contractarii?

Procedura:

Pasii obisnuiti pe care ii urmam cu eventualii clienti este urmatorul:

  • primul si cel mai important pas este contactul (cererea ofertei) cu reprezentantii asociatiei de proprietari;
  • dupa analizarea ofertei noastre reprezentantii asociatiei de proprietari ne contacteaza pentru o prima intalnire preliminara la sediul asociatiei de proprietari;
  • in cadrul intalnirii se pun de acord termenii si conditiile colaborarii;
  • se stabileste o intalnire finala in care asociatia de proprietari ne pune la dispozitie spre verificare urmatoarele documente:
  1. Registrul de Procese Verbale ale Adunarii Generale ;
  2. Cartea imobilului ;
  3. Contractele cu furnizorii de utilitati ;
  4. Balanta soldurilor de activ – pasiv a Asociatiei ;
  5. Registrul de casa actualizat al Asociatiei ;
  6. Prezentarea Registrului de Fonduri (rulment si/sau reparatii) actualizat, cu valorile acestor fonduri pe fiecare apartament/scara in parte (in functie de Hotararea Adunarii Generale privind modalitatea de colectare acestor fonduri) ;
  7. Situatii financiare ale furnizorilor de utilitati si prestatorilor de servicii cu care dumneavoastra colaborati
  8. Situatia restantierilor din cadrul Asociatiei, precum si a sumelor reprezentand penalitatile aplicate pentru neplata la timp a cotelor de intretinere (in cazul in care se aplica aceasta masura) ;
  9. Situatie privind apartamentele contorizate (apa calda, apa rece, centrale sau repartitoare de caldura) din Asociatie ;
  10. Tabel cu informatii referitoare la:
     Numarul apartamentului
     Numele titularului de contract (act de proprietate)
     Numar de persoane prezente
     Suprafata totala si utila a apartamentului
     Numarul de camere
     Cota indiviza aferenta a apartamentelor
  11. Informatii cu privire la anumite litigii (sentinte de judecata etc.)
  12. Copie dupa ultima lista de incasare a cotelor de intretinere ;
  13. Informatii cu privire la Administratorul actual (cuprinzand si date de contact ale acestuia).
  14. Date referitoare la existenta unui birou/spatiu tehnic destinat activitatii de Administrare in cadrul Asociatiei (spatiu necesar pentru a fi folosit la activitatea de incasare a cotelor, precum si in folosinta Administratorului in cadrul programului acestuia din Asociatie).
  • dupa verificarea documentelor se semneaza contractul;

Doresc o oferta de pret pentru servicii contabilitate bloc. Cum procedez?

Procedura pentru a primi oferte de pret din partea noastra este foarte simpla:

  1. Mergeti la pagina aceasta ;
  2. Completati formularul (de preferat cu cat mai multe informatii) ;
  3. Introduceti codul de verificare (captcha) si apoi apasati butonul „Trimite”
  4. Veti primi pe email un mesaj de confirmare (verificati folderul SPAM);
  5. In cel mai scurt timp posibil cererea va fi preluata de catre un angajat si va trimite oferta pe email.

Simplu, nu-i asa?


Oferiti garantie materiala pentru activitatea prestata?

Garantie: Doxal garanteaza asociatiei de proprietari calitatea serviciilor oferite, prezentand în acest scop, la solicitarea acesteia, documente care să ateste calificarea personalului angajat sa presteze servicii în cadrul firmei si al asociatiei de proprietari, precum si alte documente juridice care atesta functionarea in conditii optime a societatii.
Garantia materiala a serviciilor prestate se ridica la 5000 euro.

O copie dupa garantia serviciilor va fi anexata dosarului inmanat Presedintelui.


Recomandari pentru activitatea prestata aveti?

 „Am ales sa colaboram cu aceasta firma datorita disponibilitatii, flexibilitatii si calitatii deosebite a serviciilor prestate. Avand in vedere cele mai de sus, ne permitem sa recomandam Doxal ca fiind un colaborator profesionist si de incredere pentru orice asociatie de proprietari cu care va relationa” asa incepe una dintre recomandari le primite. In dosarul pe care o sa il primiti, pe langa documentele care atesta activitatea noastra o sa primiti si copie dupa recomandari le primite de la colaboratorii nostri – Asociatiile de Proprietari.

Puteti vizualiza o parte dintre recomandarile primite AICI