Reclamatii Nelamuriri Sugestii

/ octombrie 19, 2017/ Proceduri/ 0 comentarii

Site suport pentru Reclamatii Nelamuriri Sugestii

Dupa cum stiti pentru a raspunde unui apel telefonic cu neclaritati avute despre serviciile prestate in cadrul asociatiei Dvs. , colegii Doxal au nevoie de timp pentru verificari. De aceea punem GRATUIT la dispozitia asociatiei de proprietari sectiunea de SUPORT in care in mai putin de 2 minute puteti inregistra un tichet.

Relatia cu Partenerii se tine DOAR prin site-ul de suport (exclus Presedinte sau Administrator cu care suntem in permanent contact)

Va rugam sa intelegeti faptul ca nu putem raspunde telefonic la diferite probleme sau nelamuriri contabile avute. Datorita faptului ca acestea necesita un timp mai ridicat pentru verificari NE ASUMAM DREPTUL de a nu raspunde telefonic diferitelor solicitari contabile.

De retinut:
Pretul serviciilor prestate nu include servicii de call center sau contact 24/7 cu Proprietarii.

 

Procesul prin care ne contactati pentru Reclamatii Nelamuriri Sugestii este unul foarte simplu si anume:

  1. accesati https://suport.doxal.ro
  2. accesati link-ul „Inregistreaza un tichet”;
  3. selectati categoria dorita;
  4. completati campurile (cele cu steluta sunt obligatorii);
  5. Dupa completarea campurilor apasati butonul „Transmiteti tichetul”;
  6. Daca doriti vizualizarea tichetului accesati link-ul „Vizualizeaza tichetul”;
    *puteti adauga comentarii sau vizualiza raspunsurile colegilor Doxal.

NOTA: Contestatiile se transmit prin hartie scrisa semnata de catre Presedinte si vor avea curs de raspuns conform legii.

Lasă un răspuns