Transfer bancar sau completare ordin de plata

/ Proceduri/ 0 comentarii

Venim in ajutorul Dvs. cu procedura de Transfer bancar sau completare ordin de plata.

  • Internet banking
    * de retinut este faptul ca aceste tranzactii se prelucreaza odata pe lista de intretinere prin urmare si actualizarea contului se efectueaza la prelucrare

a. se acceseaza platforma bancii in sectiunea de transfer;
b. se completeaza campurile necesare DUPA CUM URMEAZA
– alegeti contul din care efectuati plata;
– introduceti suma (se poate rotunji in plus *diferenta trecand-use cu titlu de avans intretinere);
– la contul beneficiarului introduceti contul asociatiei (se afla pe lista de intretinere in partea stanga sus);
– la numele beneficiarului treceti numele asociatiei (Ex. Salcamilor 1);
– daca nu s-a completat automat la introducerea contului beneficiarului se introduce banca acestuia (se afla pe lista de intretinere in partea stanga sus in dreptul contului);
– cele mai importante sunt detaliile de plata unde OBLIGATORIU se trece numarul apartamentului si numele de familie a proprietarului urmat de ce anume platiti (EX. AP 112 Ionescu Intr Feb 18, RUL, REP, PEN IAN 18 unde Intr=intretinere, feb=februarie, 18=2018, RUL=rulment, REP=reparatii, PEN=penalitate luna an )
*acest camp este limitat ca numar de caractere

  • Plata prin Ordin de plata
    * de retinut este faptul ca aceste tranzactii se prelucreaza odata pe lista de intretinere prin urmare si actualizarea contului se efectueaza la prelucrare

a. la ghiseul bancii se ridica Ordinul de Plata;
b. se completeaza campurile necesare DUPA CUM URMEAZA
– la Platitor introduceti numele Dvs.;
– introduceti suma (se poate rotunji in plus *diferenta trecand-use cu titlu de avans intretinere);
– la contul beneficiarului introduceti contul asociatiei (se afla pe lista de intretinere in partea stanga sus);
– la CUI/CNP beneficiar (se afla pe lista de intretinere in partea stanga sus) introduceti CUI-ul asociatiei;
– la Beneficiar treceti numele asociatiei (Ex. Salcamilor 1);
– cele mai importante sunt detaliile de plata unde OBLIGATORIU se trece numarul apartamentului si numele proprietarului urmat de ce anume platiti (EX. AP. 112 / Mircea Ionescu / Intr Feb 18, RUL, REP, ACOP, etc.) – Intr-intretinere, Feb=februarie, 18=2018, RUL=rulment, REP=reparatii, ACOP=acoperis.
*acest camp este limitat ca numar de caractere
– datati si semnati;
– platiti casierului bancii.

NOTA 1 In situatia in care nu se introduc informatiile de plata (cel putin *numar apartament ), se va face stornare sau se va redirectiona suma catre Fond sume neidentificate pana la reglare.

NOTA 2 Inregistrarile fara specificatii se vor opera in ordinea vechimii datoriei

NOTA 3 Ttrebuie sa te asiguri ca suma intra in contul asociatiei pana la data scadenta. Sumele intrate in contul bancar după data scadenta se vor prelucra in contabilitate cu urmatoarele inregistrări (apartamentul va aparea cu titlu de datorie pana la urmatoarea prelucrare a extrasului bancar).

//suport.doxal.ro

Share this Post

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.