Ce trebuie să cuprindă o listă de plată într-o asociaţie de proprietari?

Lista de plată este similară cu o factură globală pe întreaga asociaţie de proprietari şi trebuie să aibă rubrici care să cuprindă toate informaţiile utile proprietarilor cu privire la: • Data afişării listei de plată; • Data scadentă de achitare a cotelor de contribuţie la cheltuielile asociaţiei de proprietari; • .Blocul, scara, luna şi anul pentru care a fost întocmită lista de plată; • .Numărul apartamentului sau spaţiul cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă; • Numărul persoanelor care figurează ca locuitori în cadrul clădirii, conform cărţii de imobil; • Numărul persoanelor care au locuit sau au desfăşurat activităţi în clădire în luna de calcul; • Suprafaţa utilă a apartamentelor/spaţiilor cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă; • Valoarea cheltuielilor pe numărul de persoane care au locuit sau au desfăşurat activităţi în clădire în luna de calcul; • Consumurile individuale şi suma aferentă acestora; • Valoarea chetuielilor pentru încălzirea apartamentelor/spaţiilor cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă; • Valoarea cheltuielilor pe cota-parte indiviză, repartizate în funcţie de suprafaţa utilă a apartamentelor şi spaţiilor cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă (întreţinerea ascensorului, a interfonului, fondul de reparaţii, cheltuielile administrative, cheltuielile cu consumurile pe spaţiile comune s.a.); • Valoarea cheltuielilor pe beneficiari; • Valoarea calculată a penalizării pentru suma restantă pe perioada de afişare a listei de plată anterioară; • Totalul lunar de plată; • Suma privind fondul de rulment; • Valoarea restanţelor separat pentru cotele de contribuţie, pentru penalizările calculate şi neîncasate, pentru fondul de rulment; • Totalul restanţelor de plată; • Valoarea şi data de emitere a facturilor a căror valoare, directă sau de referinţă, fac obiectul calculului listei de plată separat pe tip de cheltuieli (pe persoane, pe cota-parte indiviză, pe index de contoare individuale etc.); • Total listă atât pe categorii de cheltuieli (pe rubrici) cât şi la nivel general; • Numele, prenumele, funcţia şi semnătura persoanei care a întocmit lista de plată; • Viza, semnătura şi ştampila preşedintelui şi cenzorului dacă lista este întocmită de către o persoană din cadrul asociaţiei de proprietari.